Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro které děti jsou skupinové práce určeny

16. 12. 2007

Při skupinovém a kooperativním učení je vytvořen velký prostor pro všechny žáky – nadané, výborné, ale i pro žáky prospěchově slabší, s LMD, dyslexií, dysgrafií, dyskalkulií, pro děti pracující pomalejším tempem či pro děti po nemoci.

Je uplatňováno více volnosti, samostatnosti, děti se učí spolupracovat, jsou vedeny k pohybu, k prožívání radosti z práce. Ve třídě vládne příjemná atmosféra, děti chodí do školy rády, mají prostor se realizovat. Učí se naslouchat a pomáhat jeden druhému, být tolerantní, ohleduplní, neposmívat se méně úspěšným. Žáci se učí spravedlivě hodnotit sebe i své spolužáky, vyjádřit svůj názor, nebát se požádat o radu a být ochotní jiným radu či pomoc poskytnout.